Tove Styrke

Stessat hela dagen i skolan förutom på idrotten då vi faktiskt hade kul kan inget annat än skratta för hur det såg ut när vi spela badminton och har inte räkning på hur många gånger jag ramlade,oskönt men mycket skratt!;)
Sen har vi gått runt lite halvt skrajja hela dagen eftersom dom bombar framför skolan? Typ på ett berg.Konstigt.Fattar liksom inte varför...Läskigt hatar sånt!!!
När jag kom hem åkte jag med pappa och beställde tid hos Felicia min frisör ska klippa mig på torsdagkvällis.
Sen hämtade jag ut mitt paket på H&M det var ju allt det jag la in bild på förut.Klänningen satt perfect!
Har precis tränat crosstraining så nu blir det dusch/inpackning/ansiktsmask och sen iväg på resturang och äta!
Miss yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0