No ångest

Tillbakaaaa,har gjort hårinpackning målat tånaglarna och gjort ansiktsmask och smörjt in mig och allt möjligt.Sett solsidan har jag också gjort,me love Ove!!Vad är solsidan utan honom?BÄÄÄÄRRRZZ mannen!!!!Ove's-fanclub right over here...Innan det gjorde jag middag själv,lax-spett med stor sallad lite ris och sås.Riktigt duktig har jag blivit på att laga mat,eller nyttigmat faktiskt!Ska se film på datan isängen nu och ladda för imorgon.Helgen har gått så fort men behöver inte lida av söndagsångest ikväll,varför liksom? Hur skön dag har vi inte imorgon då?Vi ska laga mat,göra video på bilden och ha en kort matte lektion.Klagar inte :)
Njut av kvällen mina vänner.Puss!♥
Inte lite jag saknar dig L.H bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0