Mamma!!!

Hittade din dikt idag på mormors skrivbord,tycker den var den absolut finaste.

Döden är ingenting
Jag har bara gått in i rummet intill
Jag är jag och du är du
Allt vi var för varandra
Det är vi fortfarande
Nämn mig vid mitt namn
Tala till mig på samma sätt du alltid brukade
Ändra inte ditt tonfall
Håll sorgen borta
Skratta med mig som vi
Alltid brukade skratta,
Åt vardagens små ting tillsammans,
Var med mig.Le med mig
Tänk på mig
Vi saknar dig så mycket!!!!Och älskar dig så mycket Mamma.Livet är så orättvist.Cancer ska ut med huvet först!!
Du är våran vackra ängel♥♥♥ Mamma,pappa sofia-maria


Tack för alla som hört av sig idag,betyder så mycket!

Kommentarer
Postat av: Ida

Förlåt för att jag inte hört av mig!har inte ditt nr. Blev helt tårögd när jag läste de här! Även fast jag inte är den första som du skulle gå till och prata med så finns jag.puss!<3

2011-01-19 @ 16:50:01
Postat av: sofia-maria

hej ida!!lugnt har ju bytt nummer o de.

gumman då,älskar dikten...tack för det uppskattas mycket idag!puss<3

2011-01-19 @ 16:58:18
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0