I was in your eyes,and you were in my mind

Hejsan.Är hemma nu med fina blåmärken!Tog en promenad när jag kom hem det resulterade till att jag ramlade och har ett riktigt fint blåmärke nu,snyggt.... Tröstande mig själv med att köpa lite god sushi 10 bitars,finns bätte?Har precis tagit en varmdusch och nu sitter jag här och ser på hockey.
Ska visa det jag köpte i mobilbilder.Föresten så ska jag färga håret blondt om en månad drygt,men kan ju ångra mig men tror inte det actually!
Köpte dom här på Zara,979 kr . Nöjd!Letat efter ett par skinnstövlar hela hösten

Köpte den här tröjan på Zara också,129 kr



Fick hem ett försenat packet ifrån H&M och sen fick jag svindyrt schampoo och balsam av pappa.Eftersom min hår är rätt slitet

Suuuuushiiiiii ^^kinesögon

Kommentarer
Postat av: lova

det kommer säkert bli skit snyggt, du passar i allt!!!!

fina saker. puss:)

2011-01-13 @ 21:07:32
URL: http://lovaho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0