Genom eld

Har haft en riktig mys och slapp dag med felicia!Först tränade jag och sen kom hon då gick vi promenad,så himla roligt när vi var ute och gick så märkte inte min kära vänn att en gick förbi så hon ba "Alltså det måste ju vara som att ha sex med en kaffekopp typ?" Haha jadu.Vi hade en massa att prata om eftersom vi inte hade setts på ett tag sen bakade vi havrekakor.
Pappa kom precis hem med kebab åt mig som jag precis ätit upp ska vila lite nu och se på tv sen.Är så trött och har världens huvudvärk!Som igår kväll..Blir ju inte bättre när man tänker på skolan men har för mig att vi har ledigt på tordag och fredag?Någon som vet? Jaja sen när jag lidit igenom det blir det en fin helg med bästis.Fint♥
Saknad.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, vi är lediga på torsdag och fredag :)

2011-01-08 @ 19:42:15
URL: http://hsls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0