Fredag kvällis

Kom precis hem har varit på hockey med Nellie och sen såg vi malmö så!Trevlig:)
Sen på vägen hem gick erik med mig halva.På slutet var jag seriöst nära på att frysa ihjäl.Ska lägga mig nu,skidor står på schemat imorgon med Linnea upp kvart över åtta!Värt.
Natti.

Var verkligen bara tvungen att gå fram till dig idag,kan tänka mig att många skriver "jag finns" och det ena med det tredje,många kollar på en och ler,vet inte vad dom ska säga.Jag tänker inte vara den.Jag vet hur det känns.Hur ensamt det är,hur tomt det känns.Hur besviken man är fast inte på någon.Man vill också visa upp sin mamma som världens starkaste,hon är en fin ängel.Tänker på dig,din familj,och din mamma!♥
Jag FINNS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0