About last year

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja mycket

Har du några nyårslöften?
Nja igentligen inte bara småsaker som ska ändras


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp,maria fick en dotter!


Vilka länder besökte du?
Finland,Egypten,Turkiet


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10 juni


Största misstaget? 
Att jag blev vänn med en som visade sig vara en HELT annan människa!


Bästa köpet?
Systemkameran , min iphone & min rosa undervattenskamera


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och tenkniskaprylar (datorer)


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Noooo...yes!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Vår julskinka har rymt som linnea sjöng mitt i sommaren...

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare och på någotvis känner jag mig starkare och tryggare

 

Favoritprogram på TV
Kollar mer på filmer om jag kollar på TV.Men pensionärsjävlar kan ju vara lite småroligt!

Och berg flyttar in.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var med släkten i Saltis hos mormor fick såklart massa fina presenter


Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Modern,trendig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0