Plugg

Godmorgon!Sitter på MTG huset och väntar på allstar matchen.Pappa kommenterar så han hämtade mig för någon timme sen så jag skulle kunna sitta här och plugga medans han kommenterar.Rätt bra för här kan jag sitta i lite lugn och ro.Hann med en fika på Vivels innan iallafall men nu ska jag sätta igång med engelskan!!Prov på tisdag.. Sen ska jag raka vägen hem till Julia med barbiedockor och så till Pärlan vi ska mysa och jag ska få se kattungarna dom fått små norkaskogskatter,kommer säkerligen bara vilja ta hem dom!!!
MTG huset är där tv3,tv6,och hockeykanalerna spelar in det mesta om ni undrar :) inte lätt att veta kanske.
Har redan träffat 10 tv halåer!Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0