N to the ÖRD ?

Åh är typ världens gladaste idag!!Allt plugg hela helgen har verkligen belönats med alla rätt på tre prov idag!Såååå glad.Har pluggat ända sen jag kom hem en massa spanska för jag ska ha ett förhör på de imorgon också,kan det mesta så det ska gå bra!Lite skönt med lov sen då.. Nörd jag känner mig som skriver allt det här på min blogg.Men äsch!!
Har i varje fall precis tränat och duschat ska sätta på lite té nu och kolla igenom spanskan en gång till sen blir det sängen :) Pussen! Imorgon blir det It grejs med J.Sen forum,ska belöna mig själv med nya underkläder för veckans plugg min hjärna går i ide snart...Zzzz!! hahaha... orka mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0