6Geléhjärtan

Älskar känslan efter en långdag som man lidit igenom är slut och man bara kan slänga sig i sängen när man kommer hem..Fast lidit är att ta i kanske?Jo har nämligen gått runt och varit småsur hela dagen på mig själv och på andra...Och på spanska/engelska!Hur ta man tema på ett verb?Jo tack för hjälpen tror jag kanske fattar nu ska öva lite inför provet jag har nu IGEN imorgon.Blä!!!Kämpa lite nuuu då.
Stackars kompisar idag lovar att vara glad imorgon.Jag är inte schizofreni,skitsofren om jag skulle skrivit det utan google .De vände lite när jag kom hem känner mig lite gladare och ska därför träna!
Vilket humör,vilken tjej.

The Killers – Mr. Brightside - CD Pro Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0