Tack som fan för fredag,kör en catrine

igår var ingen bra dag att ha en blogg känner jag..iallafall så var vi i skolan utan några politker,wiiiho!jätteskön dag.efter skolan åkte vi och shoppade sen hem och sen till Hovet och såg ssk-aik!kom hem sent och tog en långdusch med hårinpackningar och hela köret,för skönt.
idag har jag varit i skolan en halvlektion pga att nya moderaterna och muf kom,kuuulttt. sen åkte vi på teater och såg "en lektion i kärlek",en riktig hjärntvättning kan jag bara säga.sen tog jag bussen hem för jag skulle packa till Lekke.ska åka om drygt 20 min!äntligen ska jag få träffa mina älsklingar!!!ikv kör vi klackarna i taket♥
Grattis bästa Felicia på 16årsdagen!!


Bild ifrån imorse.Visst är nya blusen snygg?? 299:- från Zara sen fick jag en "rid inspirerad" jacka
utav pappi,skit läcker!

Kommentarer
Postat av: felicia

taaack snyggis!! :) <3

2010-09-11 @ 11:24:05
URL: http://feliciaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0