Rock this club

Har precis tryckt i mig tacopaj och avokadosallad,plockade bara ut avokadon som vanligt!Egot sjeeelv.
Ska packa upp sen kolla lite på valvakan.Heja moderaterna!!
Ni som frågat om dehär med twitter,jo såhär är de!Jag och catrine började prata om de här med att facebook är så utseende fixerat och man ska alltid ha en speciell status för att skriva nått och iprincip tävla om vem som har flest gillningar och att tagga sig själv i sina profilfoton,VARFÖR säger jag bara?de är ju dina profilfoton så vafan klart att de är du på dom och inte din mormor,ha-ha.Twitter är lite så att man skriver de man känner för.Iaf vad jag tkr och du/ni frågade!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka tjocka ögonbryn

2010-09-20 @ 15:59:33
Postat av: sofia

jaha?

2010-09-20 @ 16:12:50
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/
Postat av: tina

fan va sant detdär om facebook!

2010-09-20 @ 20:51:31
Postat av: sofia

bra tina,välkommen till twitter ist!;)

2010-09-20 @ 20:58:39
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0