Pearl

yesterday var jättebra,åt sushi och fikade på gårdscafét sen träffade jag linnea och vi gick hem till josefine&frida vi pratade en massa och drack kaffe,fick fira linnea lite som fyller år imorgon.gav henne ett armband som jag tycker iaf var jättefint funderar på att köpa ett av samma märke fast rosa.. sen åt jag och linnea middag senare till catrine med ida också.vi hade det jätte mysigt sen ut och träffa fler och hem till ida,dans med högmusik till!!iiiihhhh.. sen började det regna,jag och catrine tröttnade och gick hem och sov.vaknade två gånger av att svenne slickade på min arm.alltså catrines katt!!hahhaha.. upp imorse för att åka till åkerö och packa ihop allt och hem,nu sitter jag i bilen jättetrött men är snart hemma ska lägga mig isängen och sen packa upp.kanske orkar plåga mig själv på en promenad fast det kanske inte är nödvändigt.puss!tack alla vänner för en fin helg.har alltid med er i mitt hjärta vart jag än bor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0