pärlan och julia

hola amigos!imorse kom jag försent två gånger,och har haft en jätte stressig dag i skolan.plus att idrotten var hemsk pga mitt brännsår på foten som blivit värre.men vi klarade origenteringen lätt som en plätt!!
efter skolan gick vi och hämtade pärlan på dagis,åååå sötis.hon blev så glad när jag och julia kom:)
hon ville baka så vi gjorde kladdkaka men hon åt så mycket smet att hon knappt orkade något sen,haha typiskt småbarn?hon fick med sig men massa oöppnade leksaker hon var så glad!!vi lockade håret,lyssnade på musik,fikade,kikade på tv,målade naglarna.gillar sannerdahlarna!♥  man mår bra av att göra bra saker,sakerna måste komma till de som behöver det.. senare kom farmor hit jag erkänner att jag inte vågar sova ensam,ihelgen blev en tjej våltagen här i hemmesta och sen har vi haft inbrott på tomten så sällskap,ja tack.
har precis duschat ska käka daim glass nu.sov gott!
min söta lillagalning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0