Nya moderaterna,go go!

Tjolahoppsan!Gårdagen bjöd på mycket skratt hos Hillevi.Jag,Josefine&Frida mötte Hillevi och Catrine vid tåget sen åkte vi hem till Hillevi och åt glass och en massa annat.Tjockisar e vi allihopa,allihopa!!
Sen åkte vi till Catrine och fixade oss och spelade högmusik och Tilde kom.Vi var ute ett tag träffade fler vid valkampanjsgrejen typ klockan 00.00 spelade dom musik och man fick GRATIS mat osv,hade ju inte behövt äta middag knappt.HA-HA..Vi fick kokböcker,godis,nyckelband osv av moderaterna.go go! Efter de skulle jag sovit hos Hillevi men de var närmare hit så jag gick till Åkerö och sov!
Idag ska jag köra zumba med Catrine kanske åka till Mora och se hockey men vet inte riktigt just nu.Vi får se.
TTYL. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0