I Was Made For Lovin' You

Hello sunshines!Toppendag i skolan,ett litet minus var regnet på väg till skolan det verkligen öste ner hela dagen så fick skjuts hem,tack för de!!Efter skolan åkte jag till stan,närmare bestämt till min frisör Felicia,typ världens trevligaste.Vi pratade om olika skolor,hon tipsade mig om en massa bra.Tänk att jag måste bestämma mig nästa år..Och håret blev jättebra tycker jag!
Innan jag åkte hem så sprang jag in på ur&penn köpte en klocka alla mina klockor är tjocka/tunga så fick bli en lätt en,och ett par asbilliga örhängen!när jag kom hem så hade pappa köpt sushi som jag alldeles nyss åt nu
ska jag göra spanskaglosorna för första gången i mitt liv!!!sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0