Helgen i text

Skrev inte så mycket igår för jag,josefine&frida åkte till Mora och såg hockey och gick på stan lite.Fattar inte varför leksand har så lite affärer?drygt att åka iväg långt för att köpa kläder eller behöva beställa ifrån internet..hmm
När vi kom hem så åkte jag till tilde där vi var med några fler,lyssnade på musik och dansade och sådära!
Sen gick jag och catrine hem till henne och sen kom snälla gabbe med pommes vi såg på mtv sen gick vi ut igen sen hem för att sova har väl sovit en sådära 5 timmar inatt.för vi åkte hem vid 12 tiden idag.stannade och köpte massa godis.Mums!!Ska hoppa i mjukisdressen nu och lägga mig i soffan och se kungarna på tylösand,missade förra pogramet!Hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0