Glad som en 5åring

Hello sunshines.
idag är jag glad,jag har lärt mig laga pannkakor på hemkunskapen och fått en rosa cykel,har alltid velat ha det så nu är jag glad som en 5åring..konstig kombination,i know!!
lite snabbt om dagen i skolan hade EQ glömmer alltid var de står för men de är på engelska så.. men något med
känslor..vi kollade på olika klipp på youtube och håller på nu med egna filmer.vi valde lycka!tror den blir bra:)
senare gjorde vi pannkakor vilket jag blev bra glad för eftersom jag inte övat på teoriprovet,hehe!
avslutade dagen med bild där vi spelade upp videosarna vi gjort förra veckan..
eftertrött sen helgen så har bara vilat i soffan sen jag kom hem orkar inte ut och jogga.får väl växa fast i soffan som nellie hade sagt;) ska kolla kylskåpet är hungrig som en toooook.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0