3 days free

Hello friends!Fick nyss reda på att de är studiedag på måndag vilket innebär 3dagar ledigt.Sen har vi 3 vita dagar vi ska till skansen och få andra uppgifter än de i böcker,halleluljaaaah!!Okej de passade inte att skriva de men orkar inte ta bort..Ska lägga mig snart med tanke på att jag ska upp vid nio och sen fixa mig till forum för att luncha med pappa och han ska betala ett par skor och några tröjjor!Han erbjöd sig så why not?Sen åker jag till Södertälje blir trevligt♥

Svar på kommentar jag fick häromdagen,den löd så här på ett ungefär om jag har det bra ställt och är nöjd med mitt yttre och inre.
Jag är nöjd med mitt yttre men finns alltid så små saker man vill ändra,tjejer är så petiga med smink,kläder och så.
Man gör sig i kläderna,kläderna gör en inte.Sen brukar jag inte sminka mig så mycket bara brunpuder,mascara och ögonbrynnspenna i min vardagliga sminkning, visserligen har jag haft foundation i 2 dagar nu men har ett blåmärke på kinden så känns bättre att dölja de på de viset;-) Vi har de bra ställt,skulle ljuga om jag sa att vi inte hade de.Pappa har alltid haft bra jobb och så,vi har ett större hus än vad vi igentligen behöver för att vara två personer.Jag får rätt mycket av min pappa har inga syskon och min mamma gick bort i cancer när jag var 4år .Så får väl mer än de av mina vänner som har många syskon,jag är pappas tjej och han vill skämma bort mig ibland.Älskar dig!Självklart går vänner,familj och kärlek före saker och pengar?De borde man inte tveka på.Vännerna är alltid andra familjen bra exempel på de hela förra året tack ni som var hos mig så jag slapp vara ensam ni är kärlek med stora bokstäver ♥
Hoppas du är nöjd med svaret!

Stora tjejen liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0