Swedish fishes

Proppmätt på swedish fishes by ikea!!Blev en soffa och en sån dära ligg fotölj,usa kuddar och päls.Läckert?Jodå.
Efter det köpte pappa vinterskor jag följde med som smakråd men hur bra vet jag inte.Ha-ha.. Åt en cesarsallad när jag kom hem sen följde jag med ut och joggade i en 30 min sådär,Gick hur bra som helst.Skönt att jag kommit igång i det dära med att träna igen.Har en skada i knäet sen jag spelade handboll måste göra något åt det känner jag ibland när jag springer ska ta tag i det nästa vecka,lovar mig själv det NU.
Fram med tapaz boken nu och rååååplugga spanska ett G ska det bli imorgon,heja mig och matilda som fick U(utvecklingsströda?)Eller?IG är IG..
Ska skämma bort mig med shopping imorgon,gör stan med felicia imorgon efter skolan.Härligt!!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHA vi är så bra !

2010-10-11 @ 21:29:19
URL: http://matiildablom.blogg.se/
Postat av: sofia

haha yeeeah right ;)

2010-10-11 @ 21:30:51
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0