Bye Sweden!

Dålig jag börjat bli på att skriva!!Skärpning efter resan om jag inte tar bort bloggen.Har liksom inte tid mer än de jag gör mig tid för.
Idag har jag pappa och majvor varit iväg på nacka forum.Hitta ett par stövlar som jag lagt undan sen köpte jag solkräm,strumpor och sånt dära nödvändigt att ha nu i veckan,sen var vi hem till farmor&farfar och åt tårta eftersom både farfar och majvor fyller år iveckan. Kollade på vädret nyss det ser bra ut.Idag var det +30 grader:) hoppas det håller i sig..Ska packa klart det sista nu tog mig själv en för lång paus och duschade!
Ska upp 3 inatt så bör lägga mig tidigt kanske skriver något mer ikväll annars nästa vecka :)
Börjar nästan få resfeber nu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0