Oprationdagsverke

Det var på tok länge sen jag skrev något.Har funnits så mycket annat att göra än att skriva i bloggen.
Nu dom sista 2 veckorna är det knappt någon skola så nu finns de lite mer tid!
Idag är det Oprationsdagsverke,vilket betyder att vi ska samla ihop minst 100 kr.De var planerat som så
att jag och Höglund skulle jobba hos Felicia i Ålkilen men icke sa nicke,men de löste sig ändå.Fanns ändå lite jobb
i lägenheten.Började med att vika lite kläder,la in dom snyggt så Josefine kan vara lugn.Hon som hjälpte mig i minst en timme för att få ordning i garderoberna. Sen damsög jag i hela rummet och till sist slängde jag kvitton och lappar som bara låg och skräpade.Är nöjd faktiskt för rummet ser mucho bra ut nu! Efter allt städande bar de av till Siljansvallen för att spela tennis med Frida och Josefine.Gick helt ok! Nu ska jag sätta igång med lite svenska arbete som jag inte satt igång med förra gången så resultaten blev omprov men nu ska jag verkligen
ta tag i de! Hörs.

Ingen tyst sekund.hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0