FREDAG,TJEJKVÄLL,BAD,YOU.NAME.IT.!

Trött som fan är jag hemma efter skola kvart i 9-halv 3. Dagen började med att jag försov mig till kvart över 8!!!P.a.n.i.c ... Men jag kom i tid.puh!Hade prov så Erika var snäll nog att förhöra mig i 45 min innan de riktigt satt.
De gick superbra tkr jag.Får se resultatet på måndag!
Efter skolan blev de glass i solen med ett häng glada tjejer.Sen åkte vi till Ålkilen för att göra i ordning allt till tjejmiddagen.Gud så bra allt vart!Har världens bästa tjejkompisar ♥ bad blev de och såklart god mat som Felicia.L bjöd oss på förrätt,varmrätt,efterrätt.Imorgon blir de hårdträning med andra ord!Haha...
Skriver imorgon.Kanske lite fler bilder då.Beror på Emilia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0