gottmix

Hello!Glada leksingar är vi här.vinst mot aik med 2-1.great!
efter matchen fick det bli en sväng till h-köp med elin och ida.helt förstöra kom vi fram det som det öst
eller öst är att överdriva men som det regnar.fyy!fick bli lite jordbubbar med grädde som vi gick hem till mig
och smaskade på sen vart det efterrättsomskullevaritförrätt.oxfilée och potatis!varför är jag så bortskämd med
god mat?;)
sen kom tilde,catrine och ebba hit.sen gick vi ut ett tag träffade på lite folk men inte mycket folk alls.jag frös,jag ville hem och se på mysteriet på ehmm..museet eller nått?oskar kom och sällskapade så det vart trevligt med lite
godis också.nej men nu ska jag lägga mig är trött som fan!sovgott ♥





                                                                                                                                                /S.M.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0