every day im living for the weekend

jag hatar att börja skriva ett blogg inlägg vet aldrig hur jag ska börja.att skriva hej känns/ser så torrt ut!haha..
tänkte bara skriva att jag inte sovit nått inatt vet inte varför men är bara så jävla pigg,av nån andledning?kanske
för att det är så ljust ute numera eller något.
rätt skön dag iskolan faktiskt.haft bild och syslöjd.hur bäst är jag inte på att sticka?;)vet bara inte vad det ska bli.
nått svart lite lurvigt iallafall.något till nästa vinter kanske,haha!
efter skolan blev det hemköp.hmmm ovanligt nej inte alls.träffade på My som jag inte sett på ett bra tag så det var lite kul.
nu ska jag bara ta det lugnt och lyssa på lite musik.sen blir det hockey med Caroline ♥

Caroline. ja jag har bara fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0