Hemma

Hej!längesen jag skrev nu.Sista dagarna på Öland gick bara åt att bada och sola och ha de bra!Kom hem till stockholm i torsdags.Trodde vi skulle åka till Leksand på fredagen men icke sa nicke!Lutar åt måndag ist.Lite trist missar Josefine precis på dagen ♥Men stannar längre så kommer förhoppningsvis hinna träffa alla jag velat och alla jag längtat efter!
Eftersom vi inte åkte till leksand på fredagen så har vi fått hittat på lite.Igår var vi i barkaby hittade inget speciellt känns som om jag har de jag vill ha redan därifrån!Efter de lite senare drog jag och linnea på oss blåögonskygga,vinrött läppstift och till sist vinterkläder och cyklade ner till Kolvik och badade!
Imorse vid elva tiden var vi redan på forum och shoppade.Sen åt vi mat och nu kom vi precis hem.Vi sitter och riktigt hoppas på att de ska börja regnaaaaa!håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0