Wopidoooo

Fullstädigt namn: Sofia-Maria Elisabeth Strömberg
Födelsedag: 10 april
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Mörklblond
Högerhänt/vänsterhänt: Båda

Favorit:
Sport: Hockey 
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar

Har du någonsin:
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Igentligen inte
Sovit utomhus: Ja!
Sett en död människa: Ja
Retats: Om jag har...

This or that:
Pepsi/cola: Pepsi
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas


Senast/e du:
Skrattade: Idag när pappa skulle förklara en sak...hahah
Grät: Förra veckan när jag inte riktigt fick som jag ville!
Filmen du såg: Såg en film igår men minns inte vad den heter
Drog ett skämt: Idag
Sjöng en sång: I fredags

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: Ja
Kramat någon: Ja

Bakat: Ja
Viljat dö:
big NO

Jaaa linnea jag är en liten copycaaaaaat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0