We don't sleep when the sun goes down

Äntligen klar med att slå in paketen!!Puhhhh säger jag bara.Fick göra om typ varje paket säkert 4 gånger....
Idag har vi allafall bowlat på Gullmarsplan med klassen.Kändes inte bra att få stryk av historialäraren 65 bast liksom....Haha!Sen åkte jag julia och rebecca till Gamla stan köpte jättefina presenter där till släkten!Så nöjd:)
Sen åkte vi till Sergel,fikade och shoppa lite mer.Så jävla roligt på vägen hem när en gubbe satt och lyssnade igenom alla sina ringsignaler påväg hem typ halva vägen så jävla irriterande fan vad jag skratta!!
Ska hjälpa till med maten nu.Kram
Aldrig att jag lägger upp bilderna från bowlingen julia!!!hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0