♥ This is me

Sofia-Maria Elisabeth Strömberg det är jag! Född på södersjukhuset klockan fem den 10 april 1996.
Jag har bott på fyra ställen Karlstad,Karlskoga,Leksand och Stockholm.Stockholm är jag född i och
där bor jag nu har bott här längst.De andra ställena har bara varit ett år eller några för att pappa har jobbat
där!Jag klagar inte.Har fått med mig så många fina minnen och personer som betyder hur mycket som helst för mig♥
Den som betyder mest för mig är min pappa.Min mamma dog i cancer 1999 efter det blev jag och pappa mer tighta än någonsin.Har fortfarande världens bästa föräldrar har bara bra minnen av mamma!♥
Älskar att höra folk prata om henne,höra mormor sitta och prata i timmar om tokiga grejer mamma gjort.Reser hon berättat om osv osv!
Jag har inga syskon.Skulle inte tacka nej till en lillebror men gör nog det ändå eftersom det bara skulle bli ett halvsyskon.Det som är bra med att vara ensam barn är ju det att man får mer.Hehe om man nu ska vara tvungen att hitta något posetivt!
Jag är kan gå i affärer i timmar.Jag gillar att ge bort presenter jag säger alltid när jag shoppar "vänta jag ska gå på killavdelningen och se om jag hittar något till pappa!"Jag älskar att skriva.Jag gillar inte sill bara matjesill på sommaren ibland...
Och jag hatar fjortisar jag menar är det inte lite pinsamt att vara det nu och skriva "I know you love me" det gjorde iallafall jag och felicia på våran blogg när jag gick i SEXAN. Nu kan ni skriva in det i era "mina vänner" bok!
Fan va skönt det var att skriva det dära sista.Orkar inte se er längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0