M is for music

Hello sunshines!!
Hemma nu lite gladare minsann tror det beror på att jag fått slut på allt pluggande nu,fan va skönt det känns!
Hade två inställda lektioner så det är anledningen till varför jag är hemma så tidigt.
Hände en rätt rolig sak idag.Julle världensbästa musiklärere frågade mig om jag vill vara med i hans och Kitty's
nya musikvideo, Kitty har varit med i let's dance och varit pogramledare för bobster bl.a.Ska dansa och så den ska vara lite 80tal's inspererad.Den ska spelas in den 18 december sen åker den upp på bloggen så fort den är klar!Ska bli skitkul.
Nej nu ska jag sminka mig lite och gå emot bussen.Ska träffa Felicia det blir en tur på nacka forum!

Kommentarer
Postat av: Linnea

omgomgomgomg fan vad coolt :D <3

2010-12-09 @ 15:30:37
URL: http://hsls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0