Happygirl

Så jävla bra kväll med alla från pappas sida!Fick en hel del av det jag ville.
Vi åt julbord först och sen öppna vi paket hos farmor.Fick massa pengar,rengöringskrämer,hårprodukter,lotioner,läppbalsam,ett halsband där det står "det finns änglar,du är en" av pappa jag började grina.Kan man få något finare av sin pappa?♥
sen fick jag en kofta och trosor och så.Blir att shoppa på rean i helgen helt enkelt!
Nu ska jag se på hälsoresan med småkusinerna dom lär somna i knät på mig.Sötisar

Kommentarer
Postat av: ellinore

åh vilken underbar pappa du värkar ha:)

följer din blogg varje dag och den äger !

älskar när u lägger upp outfitts och saker du har köpt , saknar dock ett vieoinlägg skulle vara roligt om man fick höra din röst ,du är jätte snygg och söt,ha ett fortsatt bra lov puss & kram :)

2010-12-25 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0