God jul!

Äntligen julafton.Väcktes imorse vid halv nio,pappa kom med en paket.Jag öppnade det och det var en gammal uråldrig kamera väska jag tänkte ju ba vaf-aaan är det här!Såg säkert helt chockad ut men han skulle skoja med mig det låg 5 tusen i väskan till en kamera!Happygirl.
Imorse vid 11 tiden befann vi på mammas sida oss i Midsommarkransen där mammas lillebror bor.Jag fick
olika krämer,mjukisdress,presentkort 1000 på zara,en bok,armband!Jag är nöjd.Jag tycker att det är roligare att ge bort grejer,börjar jag bli gammal eller?Ha ha...
Nu ska jag vila lite har bränt mig så jag har blåsor i ansiktet som jag lyckats sminka över som tur är!!Och sen har jag feber redan sen innan,Gissa på hur jag mår?Helt varm,feber och mår illa som bara den.Usch.
Senare blir det julmiddag med dom på pappas sida.Ha en grym dag alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0