Soulmate

Jag har aldrig haft någon vän som varit lik mig. Jag har alltid varit lite anorlunda om man jämför med dom jag umgåts med. Jag har letat efter någon som var som mig, någon som man kunde dela en massa skitsnack hemligheter och konstigheter med. Någon som man visste alltid fanns där. När du flyttade hit och vi träffades viste jag på en gång att jag hittat den personen, den vännen. Vi blev på en gång jätte tajta, åkte till stockholm och pratade om allt vi skulle göra när vi blev äldre. Vi skulle köpa en lägenhet i stockholm och bara fest som vi kan!! Med dig kunde jag prata om allt. DU har fått mig att tro på mig själv. Du har fått mig att gå igenom allt med pappa. Jag har fått gråta mot din axel och känna att det finns fler som haft det som jag, jag är inte den enda. Med dig kan jag vara mig själv, ledsen sur eller glad. Vi har haft det bråkigt men jag vet alltid att du finns där, det kommer jag alltid veta. Du kommer alltid ha en stor betydelse för mig, även om det skullle bli så att vi kommer bo flera hundra mil ifrån varandra. Jag finns alltdid här för dig! sofia! Jag saknar dig redan, jag kommer att gråta till sömns inatt! Du är min bästa vän. Jag älskar dig, föralltid ♥ / Nellie

Minns nätterna när vi låg skavfötters,när vi satt på tåget höll varandra i handen och lyssnade på U2.intalade varandra att allt blir bättre!alla är värda en bra lyssnare

Kommentarer
Postat av: nellie

jag saknar dig, du är den bästa vännen <3

2010-08-11 @ 17:17:32
URL: http://nelliehopkins.devote.se
Postat av: Anonym

åh, vad fint skrivet. blir tårögd!

2010-08-12 @ 23:39:29
Postat av: sofia

joo jag med!

2010-08-26 @ 22:13:01
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0