Vaccin

Hej&hå!Igår skrev jag inte jag var med Josefine vi fixade lite saker.Sen vek vi ALLA mina kläder.Tack för att du hjälpte mig.Efter det hämtade pappsen pizza.Gott!
Idag vaknade jag kvart i sju fixade mig snabbt som bara den,slängde på mig kläderna åt och pappa körde mig till skolan.Idag tog jag vaccinet,jag bestämde mig för att inte dra ut på det så tog det bara utan att tänka skrek till lite bara.Nu har armen blivit en aning stel och har ont i huvet;/ 5 stycken gick hem ifrån skolan p.g.a att dom inte mådde så vidare bra men jag var kvar tills vi slutade tio över tre.Efter skolan pratade jag lite med Linnea gud så mysig helg vi har framför oss:-) nu tänker jag läsa so!orkar inte gå på hockey.kram...

Kommentarer
Postat av: linnea

helgen kommer bli toppen♥

2009-11-25 @ 19:34:07
URL: http://linneahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0