Tråkigt

Hejsan!Idag kom jag upp i tid,det var ett tag sen sist.Fixade mig det tog jätte långtid för jag hittade absolut inget att ha på mig.Suck.Men sen satt jag bara på mig något så åkte vi till skolan jag hade utvecklingssamtal i 45minuter.Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra faktiskt!Tjohej men fortfarande inte bra.Sen fick jag stjuss direkt till tandläkaren hon skulle bara kolla på tänderna.Träffade på Sabina dära lite fort också eftersom hon hade tiden innan mig.Sen kom jag tillbaka till skolan och var med sista halvtimmen på svenskan.Vi hade sen lunch och tre lektioner till.På musiken kollade vi bara på film hur lugnt och skönt som helst.Efter det gick jag & Ida till solariumet och solade i 20minuter.Gick hem med huvudvärk och kommer inte gå på aik-leksand med Eveline som jag hade sett fram emot !så tråkigt.:-( Nu ska jag ta en ipren och sen lägga mig i soffan.Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0