Tråkigheter

Hallojsan!Jag lever,jag orkade mig upp i morse.Sov i 4 timmar vaknade ungefär 3gånger.Inte så vidare kul.När jag steg upp på morgonen så hittade jag inte min borste det visade sig att jag glömde den hos Nellie i helgen så jag fick kamma igenom håret och det tog sammanlagt 1 jävla timme,inte så kul det heller.Fick stjuss till skolan,bra det!Är för lat att gå på morgonen.När jag kom så väntade Ida på mig vi gick runt och pratade lite.Sen hade vi en massa tråkiga lektioner.Åt lunch med Matilda,Frida,Ida&Josefine alltid lika trevligt.Hade två lektioner och sen slutade vi.Efter vi hade slutat så var jag kvar med Linnea,Nellie,Erik&Henrik.Haha det var roligt!Och Erik gick med mig hela vägen hem.Sneeeelt som bara den kan man ju tycka.Var hemma vid ungefär halv fem har inte gjort så mycket sen dess bara pluggat lite So,pratat med Linnea&ätit middag.Världens tråkigaste blogginlägg.kram!


Kommentarer
Postat av: linnea

älskar dig du är bäst:-)

2009-11-04 @ 21:09:40
Postat av: sofia

duuuu är!love

2009-11-04 @ 21:26:58
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0