Tjohej


Hallo!Idag har inte så mycket hänt.Vaknade vid halv sju fick stjuss till skolan sen hade vi lite lektioner bland annat idrott vi skulle dansa och jag kom inte med den jag ville direkt.Inte kul alls!Sen efter lunchen hade vi idrott igen curling det var första gången det gick helt okej!Halkade inte iallafall,haha Alexandra var ju duktig;-) Efter det gick jag och Ida till Meddo och solade.Erik gick med oss,busigt!Vi solade i nån halvtimme sen gick jag hem.Nu ska jag med pappsen och handla.Tjohej

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, nu är vi nästan pepparkakor, hihi :) <3

Kul med dig bruden!

2009-11-10 @ 18:59:19
Postat av: sofia

vi smakar nog som de;-)

kul med dig med:-) <3

2009-11-10 @ 19:05:21
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0