P.a.n.i.c

Hallojs! Slut på helgen och början av en skolvecka.Kunde verkligen inte sova i natt låg och smsa allt för länge,inte första gången direkt.Mitt alarm ringde halv sju imorse det var bara att gå upp,fixade mig drog på mig kläder det fick bli en trekvartsarmad tröja från zara och jeans från ginatricot.Orkar aldrig lägga fram kläder dagen innan så det blir alltid panik men anyways!Fick stjuss till skolan vid tio i åtta.Vi hade en del lektioner,lunch med ida,mathilda&alice sen två lektioner till.Pappa hämtade mig så åkte vi till insjön och köpte julpynt vi fikade också fick med mig lite björnborg trosor.Nu ska vi äta någon franskmaträtt som jag inte kan stava till?Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0