Meddo

Hello! Igår kväll somnade jag väldigt sent så det gick riktigt segt på morgonen.Plus att jag var
tvungen att gå till skolan,uäääk va trött jag var.Men snälla Linnea stog vid entrén när jag
kom så då vart allt lite bättre,hihi!Vi hade So,Svenska,LUNCH,Engelska sen får
jag och Nellie typ jätteont i magen så Emma våran mentor säger att vi får gå
hem men vi ville bli varma så vi gick till Meddo och solade i 20 minuter
,skönt som bara den ska ni veta.Efter det gick vi hem till mig och pratade lite bara.
Men nu är jag ensam,ska hitta på något att göra så vi hörs.Kram!

Vi bjuder på den;-)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mys det var hjärtat!

du är bäst:-)

2009-11-04 @ 15:56:45
Postat av: sofia

Ja det var det.Vi gör om det imorgon vettja!:-)

Du är gummseeeligummsan

2009-11-04 @ 16:10:10
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0