Fiskar är djur,och dom har också rätt att leva

Hallo!Julbakningen gick super häromdagen vi fick mycket gjort.Hoppas på en bra skolresa,hihi!Sen fick jag diska lite också,haha inte så vidare schysst.Fredagen bestod av ingen sovmorgon träffade linnea för att gå till kyrkan med resten av klassen dundertidigt.Hela skolan var där erik sjöng också.Efter skolan kom en god vänn vi kollade film och fixade en sak:-) Sen kom grannen med lilla anton och sov här vill inte sova ensam jag är ett sällskapssjuktdjur säger vi! Imorse vaknade jag av att lilla anton skulle på nån hockeygrej sen sov jag vidare.
Linnea kom hit sen vid två.Vi har precis bakat nu ska vi klä på oss/fixa oss, äta tacos sen ta en promenad med veeeener.Krammmm!'
    
tjänade just tjugo kronor på att lägga ut bilden!
                                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0