Fan va dålig jag är

Hallihallå!Gud så dålig jag är på att blogga...
Sen förra gången jag skrev så har jag varit borta en dag från skolan sen
har vi sett en sorlig film i skolan så dom flesta började böla och fick världens huvudvärk.
Efter det har jag varit med min beeestis erik!:-) På fredagen hade vi sovmorgon men lyckades
komma 20 min försent inte så jätteroligt när man har undernivå i spanska redan.jajaja...
På sista lektionen smsar oskar mig och är tydligen utanför mig så jag skickade hem nellie att
öppna till honom sen kom jag och linnea dit.på kvällen kom henrik och gabbe ett tag.
Imorse väckte pappa oss vid tolv av att han tyckte att vi skulle äta frukost vi gjorde det och sen
gymmade vi ett tag.Nu ska jag gå till arenan och möta henne och elliot vi ska åka skridskor,hihi det var
inte igår kan jag ju säga!Kraaam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0