Utan pinglan nu


Hejsan!Igår stod jag och linnea på julmarknaden inte det roligaste vi gjort men vi gjorde det roligare genom att prata med lite folk träffade en hel del.Som tur det var så hade Selinas klass bord mitt över gatan vid coop konsum.Jag hade nära hem så vi gick hem till mig för vi frös så mycket att vi knappt kunde känna av tårna!
Sen skulle min pingla hem med bussen.Då vart det teve tittande framförallt paradise hotel.Vaknade imorse vid åtta och vi skulle mötas tio i nio vid tågstationen så klädde på mig,plattade håret,sminkade mig,åt och sen åkte jag och pappa och köpte sallad&dricka.Fick även pengar eftersom vi skulle till kupolen efter no redovisningen.
Vi åkte ett fint och fräscht tåg,tur det.Hatar trånga äckliga tåg.När vi var framme så hade vi no redovisningen det gick bra bättre än vad jag trodde att det skulle göra.Sen vart det kupolen var inte ute efter något så vart att kolla runt lite bara,fick med mig lite saker som jag tänker ta kort på och visa sen här i bloggen imorgon.Bussen hem.Sen fikade jag med linnea men nu tänker jag göra min engelskaläxa!Kram





Noret,efter julmarknad.Noret är stan för oss i leksand

Bild på det jag köpt imorgon!
                                                                                                                                           
                                                                                                                                           /S.M.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0