20 kronor extra bra pris för dig kompizz!

10 saker du uppskattar:
- Bra musik
- Galna människor
- Sov morgonar
- Paradise hotel
- Alla vänner
- Sena kvällar
- Ansiktsmask
- Presenter,chocklad&blommor
- Pengar

9 saker du vill göra:
- Åka till New York
- Bada med delfiner
- Kasta ut min teve ur fönstret
- Sova en hel natt i ett solarium
- Träffa lady gaga
- Slå kg på rumpan
- Lära mig spela piano
- Färga håret ljusare
- Åka till Prag nu och inte i Maj

8 saker du hatar:
- Billig mat
- Dansbands musik
- A.i.k
- Killar med tofsar på benen
- När sommarlovet tar slut
- Prov
- Att förstå att man har förlorat
- Äckel regn

6 saker du ångrar:
- Att jag inte fortsatte spela handboll
- Att jag inte gjorde matteläxorna
- Att jag inte sprang in i killarnas omklädningsrumm
- Att jag inte valde en större säng
- Att jag inte åkte med till disney land.haha!
- Att jag inte sa ja när du frågade om vi skulle bli tillsammans

5 saker du vill ha:
- En ny plattång
- Ett par klackskor till
- En Walk in closet
- En äkta pälsjacka
- Mer och mer och meraa pengar

4 saker du längtar till:
- Prag
- Sweden hockey games
- Birka
- Snö

3 människor du tycker om:
- Linnea
- Andrea
- Nellie

2 speciella minnen:
- Alla dessa gånger jag dansat i Karins kök
- När jag låste in mig själv på toan i skolan

1 dröm:
- Håller jag för mig själv?

Tagen av syssling http://cleancocaine.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Linnea

tihi gillar dig också!:-)

2009-11-24 @ 16:53:17
URL: http://linneahoglund.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, ja gud vad du har dansat :p jag har inte kunnat dansa, för jag har skrattat för mkt (a) <3

2009-11-25 @ 20:50:21
Postat av: sofia-maria

ÄÄLSKAR DIG LINNEA OCH DU SITTER BREVID MIG MEN JAJAJAJAJ:Dhahaha!

Ja karin ,kanske comeback på jullovet dåra?;-) <3

2009-11-26 @ 15:58:23
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha, jaa! :D:D <3

2009-11-26 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0