Trean

Hej!Skrev inte så mycket mer igår.felicia&alexandra kom!Vi åt lite av godiset vi ska sälja.Hahahha!Gud så jag garvade."nejnejnej inget syns,det går att sälja ändå.Men felicia lägg inte tillbaka pappret i bruken?"haha sköningar.Sen gjorde vi en massa galen skaper till som jag vägrar att skriva här.Tack för en super kväll.
När dom hade gått vid elva tiden gick jag och la mig kollade febern innan jag la mig hade lite.Inte mycket alls.
När jag vaknade imorse hade jag huvudvärk men ingen feber.Åh skönt de!Idag har jag bara kollar teve.Tråkigt med jäääääätte skönt:-)
Har två bilder från igår.Måste bli bättre på det hära med att ta bilder


Moi

Alex braaalex




                                                                                                                     /S.M.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0