Oh I forgot

Tjenaa!Skrev inget igår både glömde och hade inte tid.Lite synd sådära rå!Gårdagen fick jag nästan magsår av att tänka på.Det är ingen idée längre att skriva att jag knappt hinner på morgonen men när jag vaknade tio i sju så säger pappa att jag måste gå till skolan.Och ah nej jag plattar håret snabbt so bara den,klär på mig och äter eller ja,jag drack bara nån fruktdryck.Sen hör jag anton springa i trapp uppgången så jag sätter på mig jackan,drar med mig väskan och låser sen går jag ut så står linda där och frågar om jag vill ha stjuss klockan är då fem i åtta.Tack du räddade min dag!Kom precis till so lektionen där vi hade avslappning det behövdes.Dagen rullade på en massa lektioner lunch med tjejerna på spanskan.Gud så jag och alex har skrattat!åh herregud...
Vi slutade dagen med film på musiken.Sen kom nellies mamma och hämtade oss vid halv fyra.Vi åt hos henne sen gick vi hem till mig för att hämta biljetter till hockeyn.Upp till arenan för att träffa lite annat folk på hockeyn.Leksand vann också,hääärligt!Sen efter matchen var det raka vägen hem i flera minus grader,mensvärk,feber och lite ditenochdatten...
När jag vaknade imorse tänkte jag bara å nej,orkar inte!En hemmadag blev det,mysigt på sitt sätt ju

Ejendals arena



                                                                                                                                                 /S.M.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0