091201

Hej!Jag somnade sent igår för jag fick för mig att sy?Aja,vaknade kvart i sju.Fixade mig lalala det gamla vanliga.Och fick bråttom?Åh varför förvånar det mig... När jag kom till skolan så hann jag preeecis till spanskan
har skåpet iprincip brevid tur det.Efter det så hade vi idrott,men det gick faktiskt bra vi spelade vollyboll vi har snart cup.Duktiga är vi också!Sen no,lunch med nellie & linnea,matte,idrott igen(!)Vi körde tennis.Inte kul alls pga att ingen riktigt kunde.Ond jag är,ska nog skaffa en snygg liten häxhatt.Vad säger ni?;-)
Sen gick jag hem,linnea gick med en bit hon skulle med tjugo i bussen.
Kommer snart med ett inlägg med lite inköp ifrån igår fast jag tror ingen bryr sig bara onödiga saker men anyways.

                                                                                                                 / S.M.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0